2014年5月26日 星期一

好多事笑版

如果我在這情境, 會笑笑口跟她說:"嘻嘻, 細佬好餓呵. 你都幾細心照顧佢播. 不過忍多陣啦, 事關地鐵內食野會罰錢架. 忍多陣就慳番D錢去食大餐都得啦."..如果她無敵意, 繼續說下去. "人地話香港地好自由. 其實好多規條限制. 都應該既. 香港地細人多, 人人守規矩, 公眾秩序就好D, 大家都太平啦. 不是要馬上禁止她, 只是讓她知道, 有人從她的利益出發關心她. --------------------------------------------------------------------------- 以前我有用老式家長對小孩說的"唔准物, 唔准XX" . 如果想減少對方受制感覺, 告訴人家有另一選擇, 只要忍多一陣. 大家都好. 唔准XX這些用語少用為佳. 我曾經在電車上層, 後面座位阿伯噴烟, 弄到我發火. 我對他說, 你可能唔知呢度D規例. 車上食烟會罰錢XXX架.阿伯停了. 我仍然氣憤未平. 唉, 吸了二手烟已經有損健康, 還要動氣再損健康, 自己攞嚟笨. 我都不明白自己當時為何容易動氣. 不過當時已經無用"唔准"字眼.

3 則留言:

  1. 哈哈,最初我還以為你想講咸古潻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咸古是這個:
      阿伯有個家傳的咸豐年份大鼓, 不過很破舊. 他的兒子勸他棄抛它, 他的孫女說, 垃圾堆填區滿額了, 不如留給阿爺去世葬化時一齊作古?

      刪除
  2. 哎呀, 應該是焚化不是葬化. 少時記中文字沒有運用聯想去牢記, 老來要化幾分鐘才記起怎樣寫. 比作古仔時間還要長.

    回覆刪除